
Promocja na pakiet full i presety w najniższej cenie!
Chcesz rozwinąć swoje konto na Instagramie?

Pomagamy tworzyć wartościowe treści




Sprawdź presety

15 presetów mobilnych The Best

RozWojownik
55 pytań, które powinieneś sobie zadać, aby rozwinąć swoje konto na Instagramie. Czasem jedno dobrze zadane pytanie znaczy więcej niż kilka postawionych tez. Karty pracy pozwolą Ci zrobić dokładną analizę swojego konta.

Umiem w Instagram i Lightroom
Pakiet Full

Pakiet Nowości

Połączyłyśmy siły
#girlpower

Nazywam się Agnieszka Bujała i od dziesięciu lat pracuje w branży związanej z social mediami. Swoją przygodę zaczynałam w dużej wrocławskiej agencji reklamowej. Od kilku lat prowadzę własną agencję ITentego, w której zajmujemy się szeroko pojętym wizerunkiem marki w Internecie. Tworzymy strony internetowe, platformy e-learningowe oraz sklepy. Oferujemy ich optymalizacje oraz pozycjonowanie w Google. Prowadzimy też kampanie reklamowe przy pomocy Google Ads i Facebook Ads. Zajmujemy się brandingiem, bezpieczeństwem w sieci, tworzeniem contentu oraz profesjonalną komunikacją z klientami naszych kontrahentów na kanałach social mediowych. Na Instagramie, pod marką @agabujala, dzieliłam się swoimi doświadczeniem i wiedzą. To stąd narodził się pomysł stworzenia szkoleń z cyklu „Instagram po ludzku”. W ciągu dwóch lat na moich kursach i konsultacjach spotkałam kilkaset osób działających na IG – od małych kont, które dopiero tworzyły swoje profile, przez niewielkie firmy handmade’owe, po znane marki ze stuletnią tradycją i konta z setką tysięcy followersów. Osobisty kontakt i indywidualne podejście pozwoliły poznać problemy, które uniemożliwiały rozwinąć się tym profilom.

Nazywam się Katarzyna Kulczyk. W 2012 roku roku stworzyłam bloga – moją odskocznię od codzienności. Pasja do fotografowania, obróbki zdjęć i pisania, sprawiła, że blog prężnie się rozwijał, a ja miałam swoje własne miejsce, gdzie mogłam pokazać innym, co mi w duszy gra. Kilka lat później, w 2015 roku założyłam profil na instagramie @in_blue_jeans, który był niejako kontynuacją mojej blogowej przygody. Na początku 2019 roku postanowiłam, że ze swojej instagramowej mównicy będę prawić na temat obróbki zdjęć, którą już od lat się zajmuję. Zaczęłam dodawać tutoriale dotyczące edycji w programie „Lightroom”. Nazwałam je „Lightroomowe środy”. To był dla mnie projekt wyjątkowy. W momencie, gdy internetowi twórcy nie chcieli dzielić się z czytelnikami swoją wiedzą i sposobem, w jakim obrabiają fotografie, ja wyłożyłam kawę na ławę. Stworzyłam trzynaście edycji tego autorskiego cyklu. Wszystkie „Lightroomowe środy” zapisane są w wyróżnionych relacjach na moim profilu. Ten cykl cieszył się na tyle dużą popularnością, że powstał plan na napisanie e-booka.