Strona główna

BLACK WEEK – 30% NA EBOOK! DO 29 XI 23:59

Umiem w Instagram i Lightroom.

Gotowe narzędzie do analizowania kont instagramowych i pełnowymiarowe szkolenie Lightroom.

KUP TERAZ

O autorce

Nazywam się Agnieszka Bujała i od dziesięciu lat pracuje w branży związanej z social mediami. Swoją przygodę zaczynałam w dużej wrocławskiej agencji reklamowej. Od kilku lat prowadzę własną agencję ITentego, w której zajmujemy się szeroko pojętym wizerunkiem marki w Internecie. Tworzymy strony internetowe, platformy e-learningowe oraz sklepy. Oferujemy ich optymalizacje oraz pozycjonowanie w Google. Prowadzimy też kampanie reklamowe przy pomocy Google Ads i Facebook Ads. Zajmujemy się brandingiem, bezpieczeństwem w sieci, tworzeniem contentu oraz profesjonalną komunikacją z klientami naszych kontrahentów na kanałach social mediowych. Na Instagramie, pod marką Babie Lato, dzieliłam się swoimi doświadczeniem i wiedzą. To stąd narodził się pomysł stworzenia szkoleń z cyklu „Instagram po ludzku”. W ciągu dwóch lat na moich kursach i konsultacjach spotkałam kilkaset osób działających na IG – od małych kont, które dopiero tworzyły swoje profile, przez niewielkie firmy handmade’owe, po znane marki ze stuletnią tradycją i konta z setką tysięcy followersów. Osobisty kontakt i indywidualne podejście pozwoliły poznać problemy, które uniemożliwiały rozwinąć się tym profilom.

O autorce

Nazywam się Katarzyna Kulczyk. W 2012 roku roku stworzyłam bloga – moją odskocznię od codzienności. Pasja do fotografowania, obróbki zdjęć i pisania, sprawiła, że blog prężnie się rozwijał, a ja miałam swoje własne miejsce, gdzie mogłam pokazać innym, co mi w duszy gra. Kilka lat później, w 2015 roku założyłam profil na instagramie @in_blue_jeans, który był niejako kontynuacją mojej blogowej przygody. Na początku 2019 roku postanowiłam, że ze swojej instagramowej mównicy będę prawić na temat obróbki zdjęć, którą już od lat się zajmuję. Zaczęłam dodawać tutoriale dotyczące edycji w programie „Lightroom”. Nazwałam je „Lightroomowe środy”. To był dla mnie projekt wyjątkowy. W momencie, gdy internetowi twórcy nie chcieli dzielić się z czytelnikami swoją wiedzą i sposobem, w jakim obrabiają fotografie, ja wyłożyłam kawę na ławę. Stworzyłam trzynaście edycji tego autorskiego cyklu. Wszystkie „Lightroomowe środy” zapisane są w wyróżnionych relacjach na moim profilu. Ten cykl cieszył się na tyle dużą popularnością, że powstał plan na napisanie e-booka. 

#UMIEMWINSTAGRAM

E-book „Umiem w Instagrama i Lightrooma” jest swojego rodzaju zbiorem zebranych przeze mnie doświadczeń. To gotowe narzędzie do analizowania swojego konta oraz uniwersalne rozwiązania pozwalające rozwinąć prowadzony profil. To książka dla wszystkich tych, którzy uważają, że „stoją w miejscu”. Pozwoli ona znaleźć problem, przebić ścianę i znaleźć odpowiednie rozwiązanie. Bardzo zależało mi, by poradnik był aktualny, nawet jeśli zmieni się algorytm działania Instagrama. Nie jest to podręcznik o Instagramie z ogólnodostępną wiedzą. Treści w nim zawarte nie były dotychczas publikowane na żadnym blogu czy znanym mi podręczniku. Treści skupiają się jedynie na problemie stagnacji konta i rozwiązaniu tego kłopotu w ujęciach analitycznym, socjologicznym, marketingowym i psychologicznym. To pierwsze pokazuje, jak poprawnie czytać statystyki, by wyciągać z nich gotowe rozwiązania. Ujęcie socjologiczne pozwala zrozumieć mechanizmy, którymi kierują się odbiorcy na tej platformie. Zwrócenie uwagi na marketingowy charakter Instagrama, pozwala przygotować indywidualną strategię z pełną gamą możliwości działania. W książce znajduje się również pomijany często aspekt psychologiczny, który poświęcony jest nam samym w perspektywie zmiany.

#UMIEMWLIGHTROOM

W e-booku znajdziesz szkolenie z mobilnej, darmowej wersji wersji programu „Lightroom”. Poznasz dziesięć narzędzi, które pomogą Ci zaczarować Twoje zdjęcia. Krzywe, próbniki kolorów, tonowanie? Korzystasz z tych funkcji? Poradnik zawiera również specjalny rozdział poświęcony początkującym. Świetnie sprawdzi się dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z programem. Dużą zaletą e-booka jest, fakt, że oprócz treści i teorii, jako materiały dodatkowe – dołączone są zdjęcia, dzięki którym możesz przetestować działanie lightroomowych suwaczków już podczas lektury poradnika, nie odkładając tego na później.

100 stron, w których znajdziecie:

1. 10 narzędzi w lightroomie które musisz znać.
2. Shadows
3. Curve
4. Whites
5. Whites balance
6. Vibrance
7. Colour mix
8. Split tone
9. Vignette
10. Clarity
11. Sharpening
12. Lightroom w małym palcu dla początkujących.

Połączyłyśmy siły

Stworzyłyśmy Ebooka, który pomoże rozwinąć każde konto, które stoi w miejscu. Zapewni potrzebną analizę, strategię i umiejętności graficzne w programie Lightroom.

Poznałyśmy się przez Instagram, ale łączy nas przyjaźń i wspólna pasja.

Wiemy, że razem możemy więcej.

#girlpower